مدافع تیم ملی ایتالیا: نگرانی بابت ورزشگاه ومبلی نداریم

مدافع تیم ملی ایتالیا: نگرانی بابت ورزشگاه ومبلی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدافع باسابقه باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مدعی است که آن‌ها اصلا نگران بازی کردن در ورزشگاه ومبلی نیستند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم ایتالیا و انگلیس فینال یورو 2020 را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، بونوچی مدافع سابق تیم‌های میلان و اینتر در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "پیروزی احتمالی قدم بزرگی برای فوتبال ایتالیا خواهد بود. اگر قهرمان شویم، تمامی ایتالیایی‌ها خوشحال خواهند شد. ما دنبال بهانه نیستیم و فقط روی بازی تمرکز کرده‌ایم و بی صبرانه منتظر شروع آن هستیم. ما فقط می‌خواهیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم و از آن لذت ببریم. درباره بازی کردن در استادیوم ومبلی لندن اصلا نگران نیستیم."

بونوچی در ادامه درباره هری کین، گلزن سه شیرها گفت: "آن‌ها مهاجمین و البته مدافعین قابلی دارند. ما باید بدانیم که آن‌ها چگونه می‎‌توانند برای ما مشکل ساز شوند. هری کین یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر فوتبال دنیاست، اما ما قبل از این دیدار، با مهاجمین سطح بالای بسیاری دیدار کرده‌ایم. بسیار باانگیزه هستیم و نمی‌خواهیم گلی دریافت کنیم. منتظر آغاز فینال هستیم، حتی اگر بسیاری از طرفداران در ومبلی، طرفدار تیم ملی انگلیس باشند. می‌خواهیم با یک نمایش خارق العاده، به یک چیز تاریخی دست پیدا کنیم."

4416