پیام احساسی نیمار به مسی: بهترین بازیکن تاریخ را در آغوش کشیدم

پیام احساسی نیمار به مسی: بهترین بازیکن تاریخ را در آغوش کشیدم

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به لیونل مسی بابت قهرمانی در کوپا آمریکا تبریک گفت و همچنین او را بهترین بازیکن تاریخ خواند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز دو تیم آرژانتین و برزیل از مرحله فینال کوپا آمریکا 2021 به مصاف هم رفتند که در پایان آلبی سلسته با تک گل دیماریا قهرمان کوپا آمریکا شد و همچنین لیونل مسی به اولین جام ملی خود دست پیدا کرد. 

به نقل از مارکا، نیمار پس از پایان بازی لیونل مسی هم تیمی قدیمی خود را در آغوش کشید. او در این باره در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: "باختن مرا اذیت می‌کند و این چیزی است که من هنوز نتوانستم یاد بگیرم تا با آن زندگی کنم. روز گذشته وقتی شکست خوردم، برادر، دوستم و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را در آغوش کشیدم. ناراحت بودم و به شوخی به او گفتم 'لعنتی تو مرا شکست دادی.' بابت شکست خیلی ناراحت هستم، اما این بشر فوق العاده است. احترام بسیار زیادی برای او و کارهایی که برای فوتبال و مخصوصا من انجام داده، قائل هستم. از باختن متنفرم، اما لئو، تو از قهرمانیت لذت ببر. فوتبال خیلی وقت بود که منتظر این لحظه برای تو بود. بهت تبریک می‌گویم برادر."

4416