کوپا آمریکا ۲۰۲۱/ برد آرژانتین با گل‌های مسی/ جدول مرحله حذفی مشخص شد

کوپا آمریکا ۲۰۲۱/ برد آرژانتین با گل‌های مسی/ جدول مرحله حذفی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – بامداد امروز آخرین بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمریکا برگزار شد و حالا با مشخص شدن جایگاه تیم‌ها می‌توان جدول مرحله حذفی را هم مشاهده کرد.

به گزارش فوتبالی، در دیدارهای بامداد امروز، اروگوئه به مصاف پاراگوئه رفت و با تک گل کاوانی پیروز شد. این برد باعث شد اروگوئه در رده دوم گروه خود پس از آرژانتین قرار گیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده بامداد امروز هم آرژانتین توانست ۴-۱ بولیوی را شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی برسد. برای آرژانتینی‌ها در این دیدار گومز در دقیقه ۶ گل زد. سپس مسی در دقیق ۳۳ حساب کار را ۲-۰ کرد و در دقیه ۴۲ هم گل سوم را وارد دروازه حریف کرد. بولویوی در دقیقه ۶۰ اختلاف را کاهش داد اما مارتینز در دقیقه ۶۵ گل چهارم و پایانی را زد تا بازی ۴-۱ شود.

به این ترتیب جدول مرحله یک چهام نهایی هم مشخص شد. در یک سمت جدول برزیل و شیلی روز شنبه ۱۲ تیر با هم بازی میکنند و برنده‌شان به مصاف دیدار پرو و پاراگوئه خواهد رفت که همان روز با هم دیدار می‌‌کنند. در طرف دیگر هم آرژانتین بامداد یکشنبه ۴ جولای با اکوادور بازی می‌کند و برنده این دیدار به مصاف برنده اروگوئه و کلمبیا می‌رود که همان روز دیدار می‌‌کنند. در نتیجه برزیل و آرژانتین تا فینال رقابت‌ها با هم برخورد نمی‌کنند.

1101