تیم منتخب کوپا آمریکا 2021 با حضور 4 آرژانتینی و 3 برزیلی

تیم منتخب کوپا آمریکا 2021 با حضور 4 آرژانتینی و 3 برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا 2021 هم به طور رسمی با قهرمانی تیم ملی آرژانتین با پیروزی مقابل برزیل در فینال این بازی ها به پایان رسید و بدین ترتیب لیونل مسی اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، اما در این رقابت ها لیونل مسی توانست با 4 گل و 5 پاس گل بهترین بازیکن این رقابت ها شود و علاوه بر بالا بردن جام، جایزه بهترین بازیکن این تورنمنت را هم به دست بیاورد.

با پایان رقابت ها، ترکیب منتخب این دوره از رقابت های کوپا آمریکا هم اعلام شده است که در آن شاهد حضور 4 بازیکن از تیم ملی آرژانتین و 3 بازیکن از تیم ملی برزیل هستیم.

ترکیب این تیم بدین شرح است: مارتینز، ایسلا، رومرو، مارکینیوس، استوپینیان، رودریگو دی پائول، کاسمیرو، یوتون، دیاز، نیمار، لیونل مسی.

در فینال این رقابت ها، تک گل بازی را آنخل دی ماریا روی یک ضربه چیپ دیدنی به تیم ملی برزیل به ثمر رساند و بدین ترتیب آرژانتین توانست قهرمان رقابت های کوپا آمریکا شود. در فینال بازی ها نیمار نتوانست کار خاصی انجام دهد اما چون در بازی های قبلی عملکرد خوبی داشته است به همین دلیل در ترکیب این دوره از رقابت های کوپا آمریکا حضور داشته است.

1470