کیلینی: از هر لحظه یورو 2020 لذت می برم/ انگلیسی ها انرژی زیادی دارند

کیلینی: از هر لحظه یورو 2020 لذت می برم/ انگلیسی ها انرژی زیادی دارند

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیلینی هشدار داد که انگلیس می تواند با انرژی بالایی که دارد آسیب برساند و ایتالیا برای خنثی کردن این خطر در فینال یوفا یورو 2020 به تمام تجربه خود اعتماد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، جورجیو کیلینی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فینال یورو 2020 مقابل انگلیس شرکت کرد. گزیده صحبت های کاپیتان آتزوری:

"تیم ملی انگلیس اسپانیا نیست، آن ها ویژگی های بسیار متفاوتی دارند."

"من فکر می کنم دو تیم که در این یورو بهترین عملکرد را داشته اند به فینال رسیده اند؛ شما فقط باید به امتیازات آن ها نگاه کنید تا ببینید چقدر محکم و فیزیکی هستند. آن ها در هر منطقه از زمین، دارای کیفیت فردی هستند."

"آن ها سازمانی دارند که ساوتگیت پس از یورو 2016 به ایشان ارائه داده است. انگلیسی ها راهی را که اسپانیایی ها پشت سر می گذارند طی نمی کنند، اما قدرتمند هستند و فقط یک گل دریافت کرده اند که آن هم روی یک ضربه آزاد بود."

"ما در طول یورو دیده ایم که انگلیس تیمی است که نمی تواند آرام بنشیند، آن ها این انرژی را دارند و هر لحظه می توانند صدمه بزنند."

"تیتر نشریه اسکاتلندی باعث لبخند من شد! همه رقابت بین انگلیس و اسکاتلند را می دانند، بنابراین فقط باعث لبخند ما می شود نه چیزی بیشتر!"

"شما بدون داشتن قلبی آتشین و سری خونسرد در یک فینال مقابل انگلیس در ومبلی موفق نخواهید شد، بنابراین ما به هر دو نیاز خواهیم داشت. باید پرخاشگر، تیزبین و شجاع باشیم و شرایط را تحت کنترل داشته باشیم."

"کنترل 90 دقیقه غیر قابل تصور است، اما ما باید مراقب تک تک جزئیات باشیم. همه ما کاملاً از اهمیت این مسأله آگاه هستیم، بنابراین هر آن چه که نیاز داریم و مربی انجام داده است این است که همه چیز را آرام کرده و از لحظات این بازی لذت ببریم، زیرا نمی دانیم چه زمانی دوباره به وجود می آید."

"ما اعتقاد داشتیم که یک تورنمنت یوروی عالی خواهیم داشت، در مسیر رسیدن به فینال لحظاتی را پشت سر می گذارید که نمی توانید پیش بینی کنید؛ اما پس از پیروزی در بازی دوستانه مقابل جمهوری چک، حس مثبتی داشتیم که از آن لذت بردیم و می توانست آن چه را که می خواستیم رقم بزند."

"موادی که به ما امکان رسیدن به این مرحله را می دهد داشتن تمرکز، خونسردی، لذت و کمی جرقه جنون است. ما یک آشپز عالی به نام مانچینی داریم که می داند چگونه همه این مواد را ترکیب کند!"

9404