ستاره تیم ملی ایتالیا در یورو، بدون تیم و بدون پیشنهاد

ستاره تیم ملی ایتالیا در یورو، بدون تیم و بدون پیشنهاد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز 30 ژوئن بسیاری از قراردادهای بزرگ دنیای فوتبال به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، طبیعتا همه نگاه ها به قرارداد مسی بود اما با این وجود یکی دیگر از ستارگان سرشناس فوتبال دنیا که یوروی درخشانی را داشت هم در حال حاضر بدون تیم است چون قراردادش به اتمام رسیده است. جورجیو کیلینی و یوونتوس پس از 16 سال به نظر می رسد که در حال حاضر مسیرشان از هم جدا شده است. قرارداد کیلینی به اتمام رسیده و وکیل این بازیکن اعلام کرده است که خبری از پیشنهاد برای تمدید نیست.

لیپی، وکیل مدافع تیم ملی ایتالیا گفت:" در ابتدا یوونتوس باید پیشنهاد بدهد اما در حال حاضر پیشنهادی ارائه نداده اند. منتظر هستیم که یوونتوس به ما بگوید که چه زمانی می توانیم جلسه بگذاریم. کاری که کیلینی پس از مصدومیتش داشت شگفت انگیز بود. او با هیجان و اشتیاق در یورو ظاهر شد و بسیار منسجم عمل کرد. جورجیو سالها نماد یوونتوس مانده است و منتظر تماسی از جانب باشگاه هستیم. در حال حاضر او تنها بازیکن بدون تیم در میان اعضای تیم ملی ایتالیا است. "

کیلینی در یورو فوق العاده ظاهر شد و با عملکرد خوبش نقشی کلیدی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا داشت. در حال حاضر عجیب است که بازیکنی با این سطح از آمادگی در فاصله یک ماه تا آغاز فصل بدون تیم باشد.

4125