فردا خبری از سوپرایز برای فوتبال زنان نیست

فردا خبری از سوپرایز برای فوتبال زنان نیست

پایگاه خبری فوتبالی- جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی فردا در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد که برخلاف گمانه‌زنی‌ها، مصوبه مهمی درباره حوزه فوتبال و فوتسال زنان ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مطرح شدن موضوع انتخاب مشاور فنی خارجی برای تیم‌های ملی فوتبال زنان و هم‌چنین مربی بدنساز، باعث شد تا احتمالات درباره نهایی شدن پروسه انتخاب آن‌ها در جلسه فردای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شدت بگیرد و از این موضوع به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم جلسه فردا یاد شود.

 اما در جلسه اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که فردا (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، موضوعات مهم مرتبط با فوتبال و فوتسال زنان از جمله انتخاب مشاورفنی خارجی و مربی بدنساز برای تیم ملی فوتبال و هم‌چنین انتخاب سرمربی تیم‌های ملی بزرگسال و جوانان فوتسال زنان در دستور کار قرار ندارد.

 تنها قرار است سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گزارشی را درباره عملکرد این حوزه در ماه‌های گذشته در فوتبال و فوتسال زنان به اطلاع اعضای هیات‌رئیسه برساند و موضوعیت اصلی جلسه فردا به نظر درباره انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال و هم‌چنین تعیین‌تکلیف درباره موضوعات مرتبط به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال مردان است و خبری از سوپرایز ویژه در فوتبال زنان در جلسه فردا نیست.

۴۱۵۴