آخرین وضعیت شهره موسوی در فدراسیون فوتبال از زبان کامرانی فر

آخرین وضعیت شهره موسوی در فدراسیون فوتبال از زبان کامرانی فر

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت صندلی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، شهره موسوی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال که در مجمع 10 اسفند 1399 این عنوان را به دست آورد، اواخر فروردین‌ماه سال جاری با حکم قضایی پیرامون پرونده رمزارز جعلی کینگ‌مانی بازداشت شد و به زندان رفت.

موسوی که از زمان بازداشت خود در 27 فروردین‌ماه حتی به قید وثیقه هم بیرون نیامد در دوران بازداشت سعی داشت تا با تعامل مسئولان قضایی به صورت آنلاین در جلسات هیات‌رییسه شرکت کند تا هم جلسات هیات‌رییسه به حد نصاب برسد و هم خود از ساختار فدراسیون فوتبال خارج نشود، اما این چهره جنجالی تنها یک بار موفق به این کار شد و پس از آن اجازه حضور پیدا نکرد.

حال این پرسش مطرح می شود وضعیت شهره موسوی در پازل آینده فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزشگاه شبکه 5 حضور پیدا کرده بود درباره آینده صندلی نایب رییس بانوان اینگونه توضیح داد و گفت: "مطابق با اساسنامه فدراسیون که صراحتاً اعلام کرده است اگر پستی بلاتصدی یا فردی عزل شود و استعفا دهد‌ یا اینکه فوت کند، می‌توانیم برای آن پست جایگزین انتخاب کنیم. یک مورد دیگر هم عدم حضور چهار جلسه‌ای در جلسات هیئت رئیسه برای اعضا و شش جلسه برای رئیس فدراسیون است. هنوز چهار جلسه‌ هیئت رئیسه برگزار نشده است که خانم موسوی شرکت نکرده باشند. ما باید طبق اساسنامه پیش برویم و این اجازه را نداریم که در مورد نایب رئیس بانوان و خانم موسوی تصمیم‌گیری کنیم."

پروسه ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست، نواب اول و دوم و نماینده باشگاه ها  در حالی قرار است آغاز شود که اگر وضعیت شهره موسوی تا هپیش از آن تعیین شود و او از سمت خود کنار برود، برای سمت نایب‌رییسی زنان هم در مجمع انتخاباتی هشتم شهریورماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

7655