نایب رییس فدراسیون فوتبال: میزبانی بلاروس بسیار خوب و حرفه‌ای است

نایب رییس فدراسیون فوتبال: میزبانی بلاروس بسیار خوب و حرفه‌ای است

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: میزبانی بلاروس از تیم ملی فوتبال زنان بسیار خوب و حرفه‌ای است و امیدوارم ما نیز بتوانیم میزبانی خوبی از آن‌ها در ایران داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شهره موسوی» در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان کشورمان مقابل بلاروس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و بچه‌ها همه تلاششان را به کار گرفتند تا بازی خوبی ارائه دهند. به هر حال ما دو سال هیچ دیداری نداشتیم و بعد از این دو سال نباید از تیمی که در عرض سه هفته جمع شده، انتظار زیادی داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان ما همین که با تمام وجودشان در این بازی به میدان آمدند و برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند، خیلی ارزشمند است. 

وی ادامه داد: درست است نتیجه‌ای که دوست داشتیم، بدست نیامد اما باید یادمان باشد که بلاروس تیمی بسیار قوی و حرفه‌ای است. در این دوسالی که ما کار نکردیم، بلاروسی‌ها اردو داشتند و به طور مرتب کار خود را پیش بردند.

موسوی خاطرنشان کرد: سطح فنی و آمادگی جسمانی آن‌ها بسیار بالا بود. این شجاعت تیم ملی فوتبال زنان را نشان می‌دهد چرا که برای شروع بازی‌های تدارکاتی به سراغ بلاروس رفتیم. جا دارد از زحمات سرمربی، کادرفنی و تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان تشکر کنم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: میزبانی بلاروس نیز تا اینجای کار بسیار عالی بود و همه‌چیز خیلی حرفه‌ای پیش رفت. امیدوارم ما نیز بتوانیم میزبانی خوبی از آن‌ها در ایران داشته باشیم. رییس فدراسیون بلاروس هم از نزدیک بازی را تماشا کردند و این نشان می‌دهد او اهمیت بسیار زیادی به تیم فوتبال زنان این کشور می‌دهد. 

او تصریح کرد: باز هم می گویم درست است که به نتیجه دلخواه در این بازی دست پیدا نکردیم اما به هدف خود که ایجاد آمادگی و جدی گرفتن شکل‌گیری تیم ملی توسط بازیکنان بود، رسیدیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی به موفقیت برسیم. ما به آینده فوتبال زنان امیدواریم و می دانیم که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. 

تیم ملی فوتبال زنان ایران سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه مقابل بلاروس قرا گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد. ملی‌پوشان کشورمان در دومین دیدار، روز جمعه ۲۱ خرداد مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت. ملی‌پوشان فوتبال ایران خود را برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریور ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. 

7474