توپ‌جمع‌کن کامبک معروف لیورپول مقابل بارسلونا عاقبت‌به‌خیر شد

توپ‌جمع‌کن کامبک معروف لیورپول مقابل بارسلونا عاقبت‌به‌خیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - معروف ترین توپ جمع کن باشگاه لیورپول با سرخ ها قرارداد حرفه ای امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، هیچ کس فراموش نکرده که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2019 میان بارسلونا و لیورپول، اوکلی کانونیر که در آن زمان فقط 14 سال سن داشت، خیلی سریع توپ را به ترنت الکساندر آرنولد رساند تا از غفلت بازیکنان تیم کاتالان استفاده کند و بازی را اغاز کند.

کانونیر که حالا 17 ساله است خیلی سریع توپ را برداشت و آن را به دفاع راست لیورپول رساند. آرنولد سریع بازی را آغاز کرد تا اوریگی گلزنی کند و لیورپول در آنفیلد با نتیجه چهار بر صفر کامبک بزند و با جبران شکست سه بر صفر در نیوکمپ بتواند به فینال برسد و قهرمان اروپا شود.

کانونیر که در آکادمی لیورپول بازی می کند در سال 2012 از لیدز وارد این تیم شد که حالا به نظر می رسد آینده درخشانی در تیم کلوپ  پیش رویش است. این مهاجم که در تیم های ملی پایه انگلیس نیز حضور دارد در تیم زیر 18 سال لیورپول خوب کار کرده و خوش درخشیده است.

حالا اوکلی با لیورپول قرارداد حرفه ای بازی کرده است و هیچ بعید نیست که او را در سالهای آینده در تیم بزرگسالان لیورپول ببینیم هر چند که از همین حالا هم یکی از شرط های لازم برای موفقیت یعنی محبوبیت را در میان هواداران لیورپول به خاطر آن صحنه معروف به دست آورده است.

4125