هافبک سابق بارسلونا، شکار لحظه آخری لیورپول

هافبک سابق بارسلونا، شکار لحظه آخری لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اصرار یورگن کلوپ به خرید در خط هافبک جواب داده است و آرتور ملو هافبک برزیلی یوونتوس قرار است که قرضی راهی آنفیلد شود.

به گزارش فوتبالی، آرتور ملو به انگلیس سفر کرده است تا قرارداد قرضی خود را امضا کند. این بازیکن 26 ساله به صورت قرضی بدون بند خرید راهی لیورپول می شود. این بازیکن تا عصر تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

کلوپ در صحبت های اخیرش به ضرورت خرید در خط هافبک اشاره کرده بود. در حقیقت سرخ ها در آغاز تابستان به دنبال خرید اورلین شوامنی بودند اما در نهایت هافبک فرانسوی ترجیح داد که به رئال مادرید بپیوندد. کلوپ گفته بود که از این که قبلا گفته نیازی به هافبک ندارد، پشیمان است و نظرش را عوض کرده و حالا به نظر می رسد که خرید آرتور ملو هم در راستای اجابت خواسته وی انجام خواهد شد.

آرتور ملو دوران فوتبالش را در تیم گرمیو در کشورش آغاز کرد و در سال 2018 به بارسلونا ملحق شد که در 72 بازی برای این تیم چهار گل به ثمر رساند و پس از دو فصل به یوونتوس ملحق شد. این بازیکن در تورین 63 بازی در دو فصل اخیر داشت و در سال 2019 با تیم ملی برزیل فاتح کوپا آمه ریکا شد.

4125