هری کین چگونه می‌تواند کفش طلای یورو را از رونالدو برباید؟

هری کین چگونه می‌تواند کفش طلای یورو را از رونالدو برباید؟

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که رونالدو و پرتغال در یک هشتم نهایی یورو حذف شدند اما همچنان ستاره پرتغالی عنوان بهترین گلزن یا همان کفش طلای یورو را در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و پاتریک شیک هر دو پنج گله هستند اما نکته این جاست که بازیکن پرتغالی یک پاس گل هم داده و به همین خاطر در جدول یوفا از مهاجم جمهوری چک پیش است. حالا فینال میان ایتالیا و انگلیس برگزار می شود. هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس چهار گله است و به نظر می رسد که تنها بازیکنی باشد که این شانس را دارد که کفش طلا را از رونالدو بگیرد اما برای کین زدن تنها یک گل کافی نخواهد بود چرا که پاس گلی نداشته است. در حقیقت کین به حداقل دو گل نیاز دارد تا بتواند توپ طلا را از رونالدو بگیرد هر چند که اگر گل بزند و پاس گل هم بدهد می تواند با رونالدو برابری کند. 

از میان بازیکنان ایتالیا نیز کیه زا، ایموبیله، اینسینیه، پسینا و اینسینیه دو گله هستند و خیلی بعید به نظر می رسد که در شبی نظیر فینال بتوانند هت تریک کنند. رحیم استرلینگ سه گله نیز با توجه به این یک پاس گل داده با دبل در مقابل ایتالیا می تواند با رونالدو برابری کند.

رونالدو بدین ترتیب می تواند برای اولین بار در دوران فوتبالش کفش طلای یورو را ببرد مگر آن که هری کین در بازی حساس در ومبلی شبی شاهکار را داشته باشد و با زدن دو گل بتواند جایزه را از رونالدو برباید.

4125