گزینه‌های یحیی برای جانشینی سرلک؛ پهلوان یا شریفی؟

گزینه‌های یحیی برای جانشینی سرلک؛ پهلوان یا شریفی؟

پایگاه خبری فوتبالی- کدام بازیکن پرسپولیس جانشین میلاد سرلک در بازی با فولاد خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،تیم پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد می‌رود که محرومیت میلاد سرلک برای کادرفنی این تیم دردسرساز شده است. با محرومیت او و همچنین غیبت کامیابی‌نیا جلوی فولاد(این بازیکن کماکان شرایط بازی ندارد)، حالا باید دید یحیی گل‌محمدی از چه بازیکنی در کنار احمد نوراللهی استفاده خواهد کرد. 

در بازی با مس رفسنجان یحیی گل‌محمدی با نیمکت نشین کردن احمد نوراللهی، یک نیمه به مهدی ترابی در پست او میدان داد و یک نیمه هم احسان پهلوان را در این پست به کار گرفت که پهلوان نمایش خوبی در رفسنجان داشت. 

هر چند زوج پهلوان - نوراللهی مشکلات خاص خود را دارد و ویژگی‌های دفاعی را کاهش می‌دهد اما یحیی به بازی دادن به پهلوان به عنوان یکی از هافبک دفاعی‌های تیمش فکر کرده و به نظر می‌رسد گزینه اول او برای جانشینی سرلک، هافبک تکنیکی تیمش باشد. 

گزینه دیگر سرمربی پرسپولیس، بازی دادن به محمد شریفی مدافع هافبک جوان تیمش است. او در اولین تجربه بازی فیکس در ترکیب قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا نمایش قابل قبولی داشت.

شریفی در آن بازی ابتدا به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت و بعد از خروج سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، به عنوان مدافع میانی در کنار کمال‌الدین کامیابی‌نیا بازی کرد و اگر یحیی به دنبال یک بازیکن با ویژگی‌های دفاعی باشد، احتمالا از محمد شریفی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد.

7655