عکس؛ اشک‌های بازیکن دانمارکی تاتنهام پس از صعود به نیمه نهایی یورو

عکس؛ اشک‌های بازیکن دانمارکی تاتنهام پس از صعود به نیمه نهایی یورو

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک هویبیرگ هافبک دانمارکی تاتنهام پس از صعود تیم ملی کشورش به نیمه نهایی یورو نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هویبیرگ به تیم ملی دانمارک کمک کرد تا در مقابل جمهوری چک با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. دانمارکی ها یورو را با دو شکست آغاز کردند اما حالا در جمع چهار تیم برتر اروپا هستند. آنها کریستین اریکسن رهبر و کاپیتان تیمشان را به علت مشکل قلبی از دست دادند اما با این وجود تا جایی که توانستند، پیش رفته اند. اریکسن 29 ساله شش روز را در بیمارستان سپری کرد اما حالا مرخص شده است.

دانمارک حالا باید چهارشنبه در ومبلی بازی حساسی را با انگلیس داشته باشد. کسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک در مورد شرایط تیمش گفت:" کل دنیای فوتبال پس از اتفاقی که برای اریکسن رخ داد و در روزهای بعد از آن به اتفاقات اساسی در زندگی فکر کردند. آنها فهمیدند که مسائل مهم دیگری در فوتبال وجود دارند. همه به یاد آوردیم که چرا فوتبال را آغاز کردیم، فوتبال بر اساس چه ارزشهایی ساخته شده و این برای ما یک یادآوری مهم بود. من هنوز هر روز به کریستین فکر می کنم. او باید این جا کنار ما می بود. خیلی خوشحالیم که نجات پیدا کرد. در کل بازی و در مسیر ومبلی به یاد او خواهیم بود. همیشه به او فکر می کنیم. همه درک می کنیم که فوتبال چه ارزشهایی به همراه دارد و شاید خود را سمبلی از آن بدانیم. نمی توانیم خوشحال تر از این باشیم."

4125