ولز 0-4 دانمارک؛ دانمارک با تحقیر ولز به جمع هشت تیم برتر راه یافت

ولز 0-4 دانمارک؛ دانمارک با تحقیر ولز به جمع هشت تیم برتر راه یافت

پایگاه خبری فوتبالی - دانمارک موفق شد در برابر ولز به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شود. 

به گزارش فوتبالی، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 امشب از ساعت 20:30 با دیدار ولز و دانمارک در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا آغاز شد. دو تیم در حالی به مصاف هم دیگر رفتند که ولز با چهار امتیاز در رده دوم گروه A قرار گرفته بود و دانمارک نیز با سه امتیاز در رتبه دوم گروه B بود. 

در نیمه اول ولز بازی را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در دقایق اولیه به گل نیز برسد. در ادامه دانمارک بازی را در دست گرفت و توانست در دقیقه 27 توسط کسپر دالبرگ به گل اول دست پیدا کند. تا پایان نیمه اول دانمارک چند موقعیت خطرناک دیگر نیز خلق کرد، اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند تا نیمه اول با تک گل دالبرگ، یک بر صفر به سود دانمارک به پایان برسد. 

در نیمه دوم شاگردان هیوملند خیلی سریع موفق شدند در دقیقه 48 به وسیله دالبرگ اختلاف را دو برابر کنند تا کار برای ولز سخت تر شود. در ادامه گرت بیل و یارانش نتوانستند حتی موقعیت خطرناکی روی دروازه کسپر اشمایکل ایجاد کنند تا در دقیقه 88 یواکیم ماهله گل سوم دانمارک را بزند در دقیقه 90 هری ویلسون هافبک تیم ملی ولز با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. این پایان کار در این بازی نبود و در دقیقه 90+3 نیز مارتین بریتویت گل چهارم را به ثمر رساند تا ایندیدار در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به نفع دانمارک پایان یافت.

خلاصه دیدار دانمارک - ولز

4416