حذف تمامی بازیکنان رئال مادرید از یورو 2020

حذف تمامی بازیکنان رئال مادرید از یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - هر هشت نماینده رئال مادرید از یورو 2020 حذف شدند. در حقیقت هیچ کدام از هشت بازیکن رئال که در یورو حاضر شده بودند در نیمه نهایی حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، حذف تیم ملی بلژیک با حضور کورتوا و هازارد در مقابل ایتالیا به معنی پایان کار رئالی ها در یورو بود. شش نماینده دیگر رئال مادرید در یک هشتم نهایی حذف شده بودند و به همین خاطر امید هواداران رئال مادرید به تیم ملی بلژیک بود که در نهایت تیم روبرتو مارتینز هم نتوانست به جمع چهار تیم برتر یورو راه یابد.

حذف فرانسه با واران و بنزما در مقابل سوئیس یکی از شگفتی های یورو برای رئال مادرید بود. تیم دشان در ضربات پنالتی حذف شد. کریم بنزما با چهار گل یوروی خوبی را  داشت اما نتوانست جلوی حذف تیم ملی کشورش را بگیرد.داوید آلابا خرید تازه وارد رئال مادرید هم در ترکیب اتریش توسط ایتالیا حذف شد، مودریچ و کرواسی هم در وقت اضافه توسط اسپانیا از مسابقات کنار رفتند.تونی کروس و تیم ملی آلمان در مقابل انگلیس در ومبلی حذف شدند و گرت بیل نیز در بازی ولز و دانمارک در یک هشتم نهایی حرفی برای گفتن نداشت. بدین ترتیب بازیکنان رئال مادرید نمی توانند شانسی برای قهرمانی در یورو 2020 داشته باشند و باید تعطیلات خود را آغاز کنند تا هر چه زودتر به اردوی پیش فصل زیر نظر مربی جدیدشان کارلو آنچلوتی ملحق شوند.

4125