اتفاق تکراری برای حسینی؛ ثبت کلین‌شیت

اتفاق تکراری برای حسینی؛ ثبت کلین‌شیت

پایگاه خبری فوتبالی- تنها اتفاق مثبت بازی آلومینیوم و استقلال برای شاگردان فرهاد مجیدی، ثبت یک کلین‌شیت دیگر از طرف سیدحسین حسینی بود.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی این هفته‌ها تبدیل به دروازه‌بان اول استقلال شده و عملکردش هم طوری بوده که مجیدی دلیلی برای تغییر او نمی‌بیند.

حسینی که در نیم فصل اول فقط یک کلین شیت داشت – بازی هفته اول مقابل مس رفسنجان – در سه بازی مقابل فولاد، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان(نیم فصل دوم) نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و حتی در جام حذفی و بازی مقابل ذوب آهن هم که درون دروازه استقلال قرار گرفت باز هم نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما حسینی در چهار بازی آخر تیمش مقابل صنعت نفت، شهرخودرو(پدیده)، گل گهر و آلومینیوم اراک عملکرد خوبی داشته و البته در کلین‌شیت‌هایش از تیر دروازه هم کمک گرفته است.

چهار کلین‌شیت حسینی، 10 امتیاز به حساب استقلال در چهار هفته گذشته واریز کرده و از دید فرهاد مجیدی، استقلال به خاطر اشتباه داوری نتوانست برنده بازی با آلومینیوم شود وگرنه که چهارمین کلین‌شیت متوالی حسینی، می‌توانست باعث یک برد دیگر برای استقلال شود.

حالا باید دید مجیدی در بازی بعدی تیمش هم دوباره به حسینی اعتماد خواهد کرد یا مظاهری می‌تواند جایگاهش در ترکیب ثابت استقلال را پس بگیرد. 

9697