درگیری لفظی مادر رابیو با خانواده امباپه و پوگبا پس از حذف فرانسه!

درگیری لفظی مادر رابیو با خانواده امباپه و پوگبا پس از حذف فرانسه!

پایگاه خبری فوتبالی – مادر آدرین رابیو پس از حذف تیم ملی فرانسه به جر و بحث لفظی با خانواده پوگبا و امباپه پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در دیدار مقابل سوئيس در نیمه اول ۱-۰ شکست خورد اما در نیمه دوم ۳ گل زد و تا دقایق پایانی ۳-۱ از حریف پیش بود که در نهایت ۲ گل خورد و در ضربات پنالتی حذف شد. در ضربات پنالتی تمام بازیکنان پنالتی‌ها خود را به گل تبدیل کردند اما امباپه آن را از دست داد. مسئله ای که باعث شده مادر آدرین رابیو به جر و بحث با خانواده امباپه و خانواده پوگبا بپردازد.

مشخص نیست به طور دقیق چه کلماتی بین این افراد رد و بدل شده اما فیلم درگیری لفظی و جر و بحث مادر رابیو با خانواده پوگبا و امباپه در فضای مجازی منتشر شده و طبق اعلام RMC مادر رابیو به پدر امباپه گفته پسرشان باید کمتر از این ها غرور داشته باشد. مادر رابیو به فیضا لاماری، مادری امباپه هم کلماتی ناپسند خطاب کرده و این مسئله را خبرنگارانی که نزدیک صحنه بودند تایید کرده‌اند. یک سایت ورزشی حتی ادعا کرده مادر رابیو نزدیک به ۲۰ دقیقه مشغول اعتراض به دیگران بوده است!

رفتار مادر رابیو پیشتر هم در رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود. ورونیکه، مادر رابیو در زمان جدایی پسرش از پاری سن ژرمن هم اظهاراتی داشت که البته نسبت به کسی توهین‌آمیز نبود.

1101