راکیتیچ: امیدوارم موراتا چهار گل بزند اما اسپانیا 5-4 ببازد

راکیتیچ: امیدوارم موراتا چهار گل بزند اما اسپانیا 5-4 ببازد

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ بازیکن کروات سابق بارسلونا که در حال حاضر در سویا توپ می زند در مراسم تمدید قرارداد خسوس ناواس حضور پیدا کرد و در مورد بازی حساس امشب میان اسپانیا و کرواسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سویا گفت که با موراتا صحبت کرده است و درخواست عجیبی از او داشته است. وی اظهار داشت:" به موراتا گفتم که امیدوارم چهار گل بزند اما اسپانیا با نتیجه پنج بر چهار ببازد. اگر این اتفاق بیافتد، خوشحال می شوم! اگر بخواهم که همسرم من را به خانه راه بدهد، بهتر است که با صداقت در مورد بازی امشب صحبت نکنم (می خندد) . همیشه برای تیم ملی اسپانیا آرزوی موفقیت دارم اما قطعا امشب ترجیح می دهم که کرواسی برنده شود."

راکیتیچ به علت بازنشستگی از تیم ملی کرواسی در یورو حضور ندارد اما در غیاب وی همچنان مودریچ رهبر این تیم خواهد بود. آنها حالا در مرحله یک هشتم نهایی یورو کار مشکلی مقابل اسپانیا دارند. لاروخا با وجود شروعی ضعیف در یورو به لطف پیروزی پرگل مقابل اسلواکی روحیه گرفت و به همین خاطر بازی امشب جذاب است. از سویی موراتا نیز به خاطر فرصت سوزی هایش در طول یورو مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته و به نظر می رسد که به همین خاطر راکیتیچ به او گفته که می تواند چهار گل بزند!

4125