عکس؛ به خط شدن جالب بازیکنان ایتالیا روی کاشته اتریش

عکس؛ به خط شدن جالب بازیکنان ایتالیا روی کاشته اتریش

پایگاه خبری فوتبالی - در دومین بازی از دور حذفی رقابت های یورو 2020، تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه 2 بر 1 در پایان 120 دقیقه تیم ملی اتریش را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شود و اکنون باید منتظر دیدار پرتغال - بلژیک باشد چرا که رقیبش برنده‌ی این دیدار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما تیم ملی ایتالیا یک بازی بسیار دشوار را پشت سر گذاشت و حتی تا آستانه شکست هم پیش رفت اما در نهایت توانست در وقت های اضافه ورق را به سود خودش برگرداند و با پیروزی دو بر یک مقابل تیم سختکوش اتریش راهی مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا شود.

اما خط دفاعی ایتالیا که در این دوره از مسابقات بسیار قدرتمند نشان داده است در این بازی بالاخره گل خورد و روی یک کرنر دروازه ایتالیا باز شد.

پیش از این اتفاق، روی یک صحنه در جریان بازی و هنگامی که بازیکنان تیم ملی اتریش می خواستند از ضربه ایستگاهی خود به شکل یک سانتر استفاده کنند، بازیکنان تیم ملی ایتالیا به شکل جالبی در نزدیکی خط محوطه جریمه در یک راستا و در یک خط ایستادند تا بتوانند دفاع کنند. در واقع در این صحنه 8 بازیکن ایتالیایی روی یک خط ایستاده است و آن ها علاوه بر پوشش کامل محوطه یک تله‌ی آفساید دقیق هم ایجاد کرده اند.

1470