معرفی تیم‌های یورو ۲۰۲۰/ گروه C: اتریش

معرفی تیم‌های یورو ۲۰۲۰/ گروه C: اتریش

پایگاه خبری فوتبالی – به زودی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و تیم‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش فوتبالی، نشریه فور فور تو در ویژه‌نامه یوروی خود به بررسی تمام گروه‌ها و تیم‌ها پرداخته که خواندن آن خالی از لطف نیست.

اتریش

این تیم به عنوان یک تیم ناشناخته پای به مسابقات یورو ۲۰۱۶ گذاشت که البته در مقدماتی ۹ برد پیاپی به دست آورده بود اما از مسابقات در همان مرحله گروهی کنار رفت. بهترین کار این است که همین حالا برای یورو ۲۰۲۰ انتظارات خود را پایین نگه دارند. آن‌ها در مرحله مقدماتی ضعیف شروع کردند و این مسئله باعث شد هواداران از این تیم ناامید شوند. در ادامه بازیکنان جوان به تیم تزریق شدند و بسیاری از مسائل تغییر کرد. ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه باعث شده تا سرمربی این تیم از افکار محافظه‌کارانه خود دست بکشد.

با توجه به نمایش ضعیف در یوروی قبلی اتریش باید نگاه‌ها را تغییر دهد. مخصوصا در دیدار مقابل هلند زیرا بازی مقابل اوکراین و مقدونیه قابل پیروزی به نظر می‌رسد. یولین بامگارتلینگر از مصدومیت رباط صلیبی در ابتدای سال ۲۰۲۱ رنج برد و این یک کابوس برای تیم به شمار می‌رفت. آمادگی آرناتویچ هم یکی از نکات مهم در این تیم است اما آیا شاگردان فودامی‌توانند برخلاف دوره بعد این بار بیشتر در یورو بمانند؟ آیا آلابا می‌تواند برخلاف پست باشگاهی‌اش این بار در کارهای هجومی موفق‌تر عمل کند؟

صحنه یورو برای آن‌ها چیده شده و منتظر نمایش اتریشی‌هاست.

مربی: فرانکو فودا
اولین مربی آلمانی اتریش فوداست که پیش سرمربی اشتورم گراتس بوده در بازی‌های مقدمات خودش را نشان داده اما سبک چندان جذابی ندارد و این مسئأه به منتقدان بهانه‌‌ای برای گلایه داده.

بازیکن کلیدی
: مارسل سابیتزر
هافبک ۲۷ ساله تیم لایپزیش یکی از بهترین هافبک‌های هجومی بوندسلیگاست و در لیگ قهرمانان هم حسابی چشم‌ها را به خود خیره کرده. او هم توانایی خوبی در زدن ضربات ایستگاهی دارد هم در حفظ توپ. او استعداد و قابلیت تکنیکی مناسبی هم دارد.

نقطه قوت
: آن‌ها تیم سازمان‌یافته‌ای هستند. ۴ بازیکن خط دفاعی آن‌ها عالی هستند و اگر بتوانند در خط حمله خوب کار کنند اوضاع عالی می‌شود.

نقطه ضعف
: از ۱۰ بازی مقدماتی ۶ بازی را بردند اما زمانی که از حریفان عقب می‌افتد به شدت مشکل دارند. اعتماد به نفس آن‌ها با دریافت گل اول از بین می‌رود و این برای تیمی که از سال ۱۹۹۰ در یک تورنمنت بزرگ برنده نشده بسیار بد است.

پیش بینی فور فور تو: اتریش از آن تیم‌هایست که به نظر می‌رسد در رده سوم قرار می‌گیرد و نمی‌تواند به مرجله بعد صعود کند اما همان رتبه سوم هم از عملکرد آن‌ها نسبت به یوروی قبل بهتر خواهد بود.

1101