کاتانچ و عراق؛ یک معمای بی جواب!

کاتانچ و عراق؛ یک معمای بی جواب!

پایگاه خبری فوتبالی – ماندن یا نماندن سرکو کاتانچ در تیم ملی عراق تبدیل به یک علامت سوال بزرگ برای فوتبالدوستان عراقی شده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرمربی اسلوونیایی با فدراسیون فوتبال عراق، در پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی به پایان رسید و هنوز معلوم نیست که فدراسیون فوتبال عراق چه تصمیمی برای تیم ملی این کشور دارد.

اگر چه بعد از شکست عراق مقابل ایران این بحث مطرح شد که عراقی‌ها قطعا قید کاتانچ را خواهند زد و سراغ مربی بزرگتری برای تیم ملی کشورشان خواهند رفت منتهی با توجه به آنکه هنوز خبری از توافق فدراسیون فوتبال عراق با گزینه‌های مورد نظرش منتشر شده، برخی رسانه‌های عراقی مدعی شده‌اند که شاید فدراسیون فوتبال عراق دوباره سراغ کاتانچ برود و با او برای ادامه همکاری به توافق برسد چرا که زمان زیادی تا شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باقی نمانده و عراقی‌ها نمی‌خواهند بیشتر از این فرصت از دست بدهند.

در چنین شرایطی، سرکو کاتانچ در مصاحبه با عراق اسپورت گفته که قرارداد او با فدراسیون فوتبال عراق تمام شده و هیچ صحبت جدیدی بین او مسئولان این فدراسیون برای ادامه همکاری انجام نشده است. سرمربی اسلوونیایی از این ناراحت است که وقتی به میزبانی بحرین معترض بود، فدراسیون فوتبال عراق از او حمایت نکرد و کسی هم از او نپرسید که تیمش با چه شرایطی در بحرین مواجه بود.

احتمال همگروهی ایران و عراق هم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بالاست و باید دید کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق می‌ماند یا سرمربی عراق تغییر خواهد کرد.

۲۶۵۴