خبر عجیب در رسانه‌های عراقی؛ کاتانچ برمی‌گردد

خبر عجیب در رسانه‌های عراقی؛ کاتانچ برمی‌گردد

 پایگاه خبری فوتبالی – این احتمال وجود دارد که سرکو کاتانچ مجددا هدایت تیم ملی عراق را به عهده گیرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست عراق مقابل شاگردان اسکوچیچ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، رسانه‌های عراقی از قطعی شدن جدایی سرمربی اسلوونیایی از تیم ملی این کشور خبر دادند.

برخی اخبار حاکی از آن بود که خود کاتانچ به خاطر مشکلات مالی فدراسیون فوتبال عراق علاقه‌ای به ادامه همکاری با این مجموعه ندارد و بر اساس اخبار دیگر، فدراسیون فوتبال عراق تصمیم به قطع همکاری با سرمربی اسلوونیایی گرفت تا برای دور نهایی انتخابی جام جهانی با یک مربی دیگر همکاری کند.

در شرایطی که نام کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه اصلی عراقی‌ها برای جانشینی کاتانچ مطرح شده بود اما دقایقی قبل یکی از رسانه‌های عراقی مدعی شد کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق به خاطر زمان کمی که تا شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باقی مانده، تصمیم گرفته کاتانچ را به عراق برگرداند و البته درباره مشکلات تیم ملی و حل آن، جلساتی با این مربی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، کاتانچ هم برای بازگشت چراغ سبز نشان داده و نام حریفان تدارکاتی مورد نظرش تا قبل از شروع بازیهای مرحله نهایی را به فدراسیون فوتبال عراق داده است.

این خبر در حالی منتشر شده که کاتانچ به خاطر عدم پرداخت حقوقش در طول ماههای گذشته، شدیدا با فدراسیون فوتبال عراق به مشکل خورده و این فدراسیون را تهدید به شکایت به فیفا کرده بود و باید دید آیا او حاضر است دوباره در تیم ملی عراق مشغول به کار شود یا تصمیمی جدید درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

۲۶۵۴