سومین تقابل مدافع عربستانی برابر استقلال

سومین تقابل مدافع عربستانی برابر استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه الریاضیة عربستان از امتناع محمد الفتیل مدافع الاهلی برای تمدید قراردادش با این باشگاه خبر داد تا او به الهلال نزدیکتر شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روزنامه الریاضیة عربستان در خبری و به نقل از منابع موثق خود خبر داد که محمد الفتیل مدافع ملی پوش و عربستانی الاهلی از تمدید قرارداد خود امتناع کرده و در حال مذاکره با سه باشگاهی است که علاقه زیادی به جذب او دارند

این بازیکن که در بازی های عربستان در جام ملت های آسیا به طور ثابت بازی کرد، هر چند اخیرا در لیست هروه رنارد سرمربی سعودی ها جایی نداشت ولی این بازیکن به دلیل عملکرد ضعیف الاهلی در فصل گذشته و دوری از تیم ملی، قصد دارد در فصل آینده راهی تیم قدرتمندتری شود تا مجددا پیراهن تیم ملی کشورش را تصاحب کند.

روزنامه الوطن در این خصوص نوشت که پیشنهاد الاهلی برای تمدید قرارداد الفتیل، دستمزد سالیانه 2 و نیم میلیون ریال سعودی معادل 18 میلیارد تومان بوده است ولی ال فتیل درخواست دستمزد دو برابری یعنی سالیانه 5 میلیون ریال را از الاهلی داشته است و همین مسئله منجر به عدم توافق دو طرف شده است.

این بازیکن که فصل گذشته 27 بار برای الاهلی به میدان رفت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مقابل استقلال حضور داشت، تا 7 روز دیگر به صورت رسمی قراردادش به اتمام می رسد و گزینه سفت و سخت الهلال برای تقویت خط دفاعی تیمش محسوب می شود.

هر چند باشگاه النصر نیز تمایل دارد برای پر کردن جای مایکون پریرا مدافع برزیلی خود از الفتیل استفاده کند ولی الهلال از چند وقت پیش علاقه اش به جذب این بازیکن را نشان داده است. در صورت حضور او در جمع آبی های ریاض، این بازیکن در طول یک فصل از لیگ قهرمانان آسیا، 3 بار مقابل تیم فرهاد مجیدی به میدان خواهد رفت. او در هر دو تقابل استقلال و الاهلی در مجموع 160 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

۴۱۵۴