رمضانی در گفت و گو با فوتبالی: شباهت زیادی بین مجیدی و دایی وجود دارد

رمضانی در گفت و گو با فوتبالی: شباهت زیادی بین مجیدی و دایی وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره این روزهای استقلال امیدوار است که روند گلزنی‌اش برای استقلال ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی در لیگ بیستم شرایط بسیار متفاوتی را تجربه کرد. او در نقل و انتقالات تابستانی از سایپا راهی پرسپولیس شد اما روزهای خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت و در نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی که پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری داشت، تصمیم گرفت تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شود و راهی استقلال شد تا زیر نظر فرهاد مجیدی به فوتبالش ادامه دهد.

او که در دو بازی آخر استقلال برابر صنعت نفت آبادان و شهرخودرو موفق به گلزنی شده در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی حرفهای جالبی زده که شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌کنیم:

 از اینجا شروع کنیم که بعد از پشت سر گذراندن روزهای سخت حالا و در دو بازی اخیر استقلال باعث خوشحالی مجیدی و طرفداران تیمت شده‌ای.

روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم اما هیچوقت ناامید نشدم. نیم فصل اول اتفاقات عجیب و بدی برای من رخ داد که خودم کمترین سهم را در آن داشتم و دلایل زیادی در این موضوع تاثیرگذار بود. فکر نمی‌کنم غیر از آقا فرهاد کسی چنین ریسکی را روی من می‌کرد اما خواست خدا بود و من راهی استقلال شدم. حالا هم با توجه به اینکه به من این فرصت داده شده، تمام تلاشم را می‌کنم تا محبت هواداران استقلال و آقا فرهاد را جبران کنم و امیدوارم گلزنی‌هایم ادامه‌‍دار باشد. 

استقلالی شدن تو برای برخی‌ها به قدری عجیب بود که حتی فرهاد مجیدی به خاطر جذب تو سوژه انتقاد شد.

 بله، آقا فرهاد به خاطر اینکه من را به استقلال آورد خیلی تحت فشار قرار گرفت اما من با انگیزه بسیار زیادی تمرین و بازی می‌کنم تا برای تیمم مفید باشم.

در شرایطی هم به استقلال ملحق شدی که این تیم مهاجمانی مثل شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری را در اختیار دارد. نگران نبودی که با حضور این همه مهاجم در استقلال، شانسی برای بازی پیدا نکنی؟

وقتی ازپرسپولیس جدا شدم بازیکن آزاد بودم و از چند تیم پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه آقای مجیدی روی من نظر مثبت داشت استقلال را انتخاب کردم. دلیل اصلی‌ام که این ریسک را پذیرفتم این بود که می‌دانستم اگر خوب کار کنم آقا فرهاد به من فرصت بازی می‌دهد. 

 اتفاق جالب که احتمالا متوجه آن شدی شادی‌های جالب فرهاد مجیدی بعد از گلزنی توست.

همانطور که گفتم وقتی آقای مجید من را جذب کرد تحت فشار قرار گرفت و با توجه به اینکه تیم مشکلات زیادی دارد، طبیعی است که آقا فرهاد با تمام وجود خوشحالی کند.

 برسیم به شادی بعد از گلت. هنگام خوشحالی چشمت را نشان می‌دهی. این موضوع دلیل خاصی دارد؟

 (باخنده) خوشحالی زلاتان ابراهیمویچ است. من سبک فوتبال او را بسیار دوست دارم.

وقتی مهدی قایدی به بازی آمد و چند ثانیه قبل از اینکه به تو پاس گل بدهد، جواد خیابانی گفت که وقتی توپ دست قایدی است احتمال گل برای استقلال وجود دارد.

مهدی واقعا یک نابغه و استعداد خالص است و به خوبی هم‌تیمی‌اش را پیدا می‌کند. بازی کردن در استقلال به دلیل حضور بازیکنان باکیفیت در آن، برای یک مهاجم اتفاق خوبی محسوب می‌شود و البته گلی که من زدم زحمت تمام بازیکنان است.

 تو در سایپا شاگرد علی دایی بودی. می‌خواهم بدانم شباهتی بین او و فرهاد مجیدی وجود دارد؟

آقا فرهاد از نظر شخصیتی خیلی شبیه آقای دایی است. از نظر شخصیتی، اخلاقی و مربیگری و مخصوصا حرکاتشان لب خط نکات مشترک زیادی دارند.

برسیم به مشکلات استقلال. فرشید اسماعیلی دیشب در مصاحبه‌ای از بازیکنان پرسپولیس دعوت کرد به تمرین استقلال بیایند و فقط رختکن این تیم را ببینند. به عنوان بازیکنی که نیم‌فصل اول در پرسپولیس بودی، نظرت درباره امکانات دو تیم چیست؟

من نمی خواهم مقایسه کنم اما در استقلال مشکلات بزرگی وجود دارد. مثلا ما برای تمرین وزنه مشکل داریم. باید در کنار زمین تمرین سالن وزنه باشد تا قبل از رفتن به زمین، بازیکنان با وزنه پا و بدن خود را تقویت کنند.

چه صحبتی با هواداران داری؟

از ته دل می گویم از آنها خیلی ممنونم هستم که من را پذیرفتند و به من کمک زیادی کردند.


گفت و گو از سعید لطفی/ پایگاه خبری فوتبالی
 

9697