تیر دروازه یار کمکی حسینی در جدال با رحمتی(عکس)

تیر دروازه یار کمکی حسینی در جدال با رحمتی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیر دروازه نقش مهمی در برتری سیدحسین حسینی مقابل همبازی سابقش داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جذاب بازی دیروز استقلال و شهرخودرو، تقابل سیدحسین حسینی با مهدی رحمتی بود. حسینی و رحمتی که در استقلال رقیب یکدیگر بودند و در مقطعی شدیدا با یکدیگر مشکل داشتند و کارشان به جنگ اینستاگرامی کشیده شد، قبل از بازی رفت استقلال و شهرخودرو اختلافات را کنار گذاشتند و سیدحسین با دسته‌گل سراغ سرمربی شهرخودرو رفت تا به اختلافهای گذشته پایان دهد.

حسینی که در سه بازی اخیر استقلال گلر اول تیمش بوده، دیشب در شرایطی مقابل تیم همبازی سابقش قرار گرفت که تا قبل از این بازی، فقط دو کلین‌شیت در این فصل ثبت کرده بود و دوست داشت که جلوی شاگردان رحمتی هم بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

حسینی در سومین کلین‌شیت فصل از شانس هم کمک گرفت و تیر دروازه هوای دروازه‌بان آبی‌ها را داشت.

ابتدا در دقیقه 11+90 و در شرایطی که بازی با نتیجه 0-1 در حال پیگیری بود، علی نعمتی مدافع شهرخودرو فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حسینی داشت که توپ او به تیر دروازه خورد.

این همان صحنه‌ای است که تیر دروازه استقلال سیو حسینی را تکمیل کرد

چهار دقیقه بعد نوبت صادق صادقی بود تا شانسش برای گلزنی را امتحان کند اما این بار حسینی با یک واکنش خوب و البته کمک تیر دروازه، اجازه گلزنی به بازیکن شهرخودرو را نداد تا استقلال بعد از این صحنه، توسط قایدی به گل دوم برسد و سه امتیاز این بازی مهم را بگیرد.

1984