اینسینیه درخشید، بارسلونا خواهان او شد!

اینسینیه درخشید، بارسلونا خواهان او شد!

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس گزارش یک سایت ایتالیایی، بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب اینسینیه، ستاره ناپولی و تیم ملی ایتالیا است.

به گزارش فوتبالی، لورنزو اینسینیه ستاره تیم ملی ایتالیا در یورو، در تیم باشگاهی‌اش ناپولی هم عملکرد خوبی دارد. او با ناپلی‌ها تا سال ۲۰۲۲ با ناپولی قرارداد دارد اما هنوز صحتبی درباره تمدید قراردادش انجام نداده است. به همین دلیل هم بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب او است.

طبق گزارشی که سایت اسپورت ایتالیا نوشته، تنش بین اینسینیه و آئورلیو دی‌لورنتیس‌ (رئیس ناپولی) هنوز وجود دارد و به همین دلیل هم ناپلی‌ها بابت تمدید قرارداد اینسینیه مطمئن نیستند. مذاکرات بین طرفین هم ماه‌ها است که پیشرفت خاصی نکرده و به همین دلیل هم بارسلونا از اطرافیان اینسینیه شرایط جذبش را پرسیده است.

اینسینیه در ۴۸ بازی این فصل برای ناپولی ۱۹ گل زده و ۱۱ پاس گل به هم‌تیمی‌ها داده. پس از پایان فصل هم در تیم ملی ایتالیا به درخشش خود ادامه داده و یکی از بهترین‌های آتزوری در یورو بوده است. اینسینیه در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد و به نظر می‌رسد باید فرصت خوبی برای یک چالش جدید برایش بوجود‌ آمده زیرا با توجه به عدم حضور ناپولی در لیگ قهرمانان و جدایی گتوزو، او باید به فکر پیشرفت باشد.

1101