هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا: تا انتهای فصل نمی‌آيم

هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا: تا انتهای فصل نمی‌آيم

پایگاه خبری فوتبالی – ممفیس دیپای، ستاره هلندی تیم لیون اعلام کرده از حضورش در این تیم لذت می‌برد و تا انتهای فصل در فرانسه می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لیون توانست در چهارچوب رقابت‌‌های لیگ فرانسه حریف خود لنز را ۳-۲ شکست دهد. لیون حالا با این برد با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به پاریسن ژرمن در صدر جدول قرار گرفته است. یکی از ستاره های تیم لیون در راه رسیدن به صدر جدول ممفیس دیپای بوده که شب گذشته دو گل به ثمر رساند. او به شدت مورد توجه رونالد کومان و باشگاه بارسلونا قرار دارد اما حالا اعلام کرده حداقل تا پایان فصل در لیون می‌ماند.

دیپای پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: من از حضور در لیون راضی هستم. تیم خوبی داریم و من واقعا مدیریت را دوست دارم و باید ببینم چه پیش می‌آید. رئیس و من می‌دانیم که در ۴ فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاده.

دیپای در ادامه درباره شایعات پیوستنش به بارسلونا و همکاری دوباره با رونالد کومان که مدتی زیر نظرش در تیم ملی هلند بازی کرده گفته:‌می‌خواهم به حضورم ادامه دهم و از آن لذت ببرم. شاید تا انتهای فصل در لیون بمانم. بگذارید روی بازی شنبه تمرکز کنیم و خوشحال باشیم. تیم خوبی داریم.

1101