در صورت باز شدن پنجره فولاد/ تیم نکونام به دنبال هافبک الشرطه

در صورت باز شدن پنجره فولاد/ تیم نکونام به دنبال هافبک الشرطه

پایگاه خبری فوتبالی – برخی خبرها حاکی از آن است که اولین بازیکن خارجی احتمالی لیگ برتر در فصل آینده به فولاد خوستان می پیوندد.

به گزارش فوتبالی، قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی جدید فقط یک فصل دوام داشت و از فصل آینده، باشگاهها در صورتی که بدهی نداشته باشند و ضمانت‌هایی بدهند، می‌توانند از بازیکن و مربی خارجی جدید استفاده کنند. فولاد خوزستان که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، نتوانست قبل از لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدیدی جذب کند، امیدوار است در صورت حل مشکل محرومیتش، برای فصل آینده بازیکنی از عراق را به لیگ برتر بیاورد. اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مازن فیاض وینگر تیم الشرطه عراق، بازیکن مورد نظر فولادی‌هاست و در صورتی که پنجره فولاد باز شود، احتمال جذب این بازیکن وجود خواهد داشت.

رسانه عراق اسپورت هم خبر تمایل یکی از تیمهای ایرانی به مازن فیاض را تائید کرده و نوشته این بازیکن تمایلی به ادامه همکاری با الشرطه ندارد منتهی حضورش در لیگ برتر به این موضوع بستگی دارد که تیمهای ایرانی، فصل آینده مشکلی برای جذب بازیکن خارجی جدید نداشته باشند.

البته بسته ماندن پنجره فولاد و باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم صنعتی و پولدار به یک معما در مدیریت فوتبال ایران تبدیل شده است.

۲۶۵۴