پست اینستاگرامی رونالدو پس از شکست سنگین مقابل آلمان

پست اینستاگرامی رونالدو پس از شکست سنگین مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در گروه F رقابت های یورو 2020، موسوم به گروه مرگ این رقابت ها در دومین بازی خود با نتیجه سنگین دو بر چهار مقابل تیم ملی آلمان شکست خورد و یاران رونالدو شب سختی را مقابل آلمان سپری کردند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بازی مقابل آلمان یک گل زد و یک پاس گل داد و ستاره تیمش بود اما عملکرد خوب او برای اینکه پرتغال بتواند مقابل آلمان نتیجه بگیرد کافی نبود و تیم ملی پرتغال در نهایت مقابل آلمان تحقیر شد تا طلسم طولانی مدت ناکامی های پرتغال مقابل آلمان ادامه پیدا کند. در واقع آخرین باری که پرتغال توانسته بود آلمان را شکست دهد به سال 2000 میلادی باز می گردد.

پرتغال باز هم مقابل آلمان چهار تایی شد. در واقع تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2014 هم با آلمان همگروه شده بود که در بازی مقابل این تیم با نتیجه 4 بر 0 شکست خورده بود و اکنون در یورو 2020 هم 4 گل از آلمان خورد و این بار با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کرد.

کریستیانو رونالدو پس از این شکست سنگین، به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال با انتشار این تصویر در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"به ما خیلی باور داشته باشید." تا بدین ترتیب به پرتغال روحیه بدهد.

1470