عکس؛ سیو استثنایی پیکفورد مقابل اسکاتلند که انگلیس را نجات داد

عکس؛ سیو استثنایی پیکفورد مقابل اسکاتلند که انگلیس را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی یورو 2020 از نظر جدال های سنتی، تیم ملی انگلیس و اسکاتلند به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی اسکاتلند یک موقعیت کلیدی داشت و شانس پیروزی در این بازی را روی یکی همین موقعیت داشت و می توانست با گلزنی، نتیجه را یک بر صفر به نفع خودش تغییر دهد اما جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس یک سیو طلایی داشت و تیم ملی انگلیس را نجات داد.

این سیو استثنایی از پیکفورد تعریف و تمجید های زیادی را از این دروازه بان به همراه داشت و کاربران شبکه های اجتماعی و هواداران تیم ملی انگلیس از او تعریف کردند و بسیاری معتقد بودند که این واکنش می تواند بهترین سیو رقابت های یورو 2020 باشد، هر چند که سیو ها و واکنش های بی نظیر دیگری هم از دروازه بان ها در رقابت های یورو 2020 در خاطر داریم.

در هر صورت تیم ملی انگلیس مقابل اسکاتلند شکست نخورد؛ اسکاتلندی که به نسبت بازی اول خود مقابل جمهوری چک بسیار متفاوت ظاهر شده بود و توانست با ارائه یک بازی بهتر اولین امتیاز خود را در این تورنمنت به دست بیاورد و به بازی آخر خود امیدوار باقی بماند.

1470