مراسم ازدواج دروازه بان تیم ملی انگلیس در مالدیو لغو شد

مراسم ازدواج دروازه بان تیم ملی انگلیس در مالدیو لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - نقشه های جردن پیکفورد دروازه بان انگلیسی برای برگزاری مراسم ازدواجش با مگان دیویس در مالدیو به علت شدت گرفتن دوباره ویروس کرونا به هم خورد.

به گزارش فوتبالی، پیکفورد می خواست یک سال پیش در کنار خانواده و دوستانش مراسم ازدواج را برگزار کند اما اولین قرنطینه باعث شد تا همه چیز به هم بخورد.  ستاره 27 ساله اورتون و عشق نوجوانی اش مگان 24  تلاش کردند تا مراسم را دوباره برنامه ریزی کنند اما باز هم ناکام بودند. آنها امیدوار بودند که بعد از یورو شدت شیوع کرونا کم شود و بتوانند مهمانی را برگزار کنند اما نگرانی ها در مورد قوانین رفت و آمد باعث شد تا قید مراسم در سال 2021 را هم بزنند. حالا این زوج در نظر دارند که برگزاری مراسم را به سال 2022 موکول کنند.

جردن و مگان در مارس سال گذشته به دفتر ثبت ازدواج رفتند و به صورت خیلی معمولی ازدواجشان را ثبت کردند. پیکفورد که هفته ای صد هزار پوند دستمزد می گیرد حتی لباس رسمی هم نپوشیده بود و با شلوار جین و کلاه بیسبال در دفتر ثبت ازدواج حضور پیدا کرد. در حقیقت فقط پنج مهمان در آن جا حضور داشتند و کل مراسم فقط 25 دقیقه طول کشید.  مگان در این باره در اینستاگرامش نوشته بود:" ما صبح ازدواج کردیم. تو ارزش انتظار من را داشتی، دوستت دارم جردن پیکفورد."

به هر صورت این زوج باید یک سال دیگر برای برگزاری مراسم ازدواج خود ثبت کنند. آنها از دوران دبیرستان همدیگر را می شناسند و سالهاست که با همدیگر رابطه دارند.

4125.