گروه D یورو 2020؛ قرعه سخت انگلیس در یک هشتم/ هری کین بازهم گل نزد!

گروه D یورو 2020؛ قرعه سخت انگلیس در یک هشتم/ هری کین بازهم گل نزد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های انگلستان و کرواسی موفق شدند با پیروزی در برابر حریفان خود به مرحله حذفی راه یابند. 

به گزارش فوتبالی، دور سوم مرحله گروهی یورو 2020، سه شنبه شب از ساعت 23:30 با برگزاری دو بازی از گروه D پیگیری شد. انگلستان در ورزشگاه ومبلی پذیرای جمهوری چک بود و کرواسی در همپدن پارک گلاسکو به مصاف اسکاتلند رفت. 

در نیمه اول دیدار سه شیرها برابر جمهوری چک، شاگردان ساوتگیت بازی را تهاجمی آغاز کردند و توانستند خیلی سریع در دقیقه 12 توسط رحیم استرلینگ به گل برسند. تا پایان نیمه جمهوری چک چند موقعیت پراکنده خلق کرد، اما نتیجه‌ای از آن‌ها نگرفت. در نیمه دوم نیز شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم و در نهایت سه شیرها با همان تک گل رحیم استرلینگ پیروز میدان شدند. 

در دیگر دیدار، کرواسی موفق شد در دقیقه 17 به وسیله نیکولا ولاشیچ به گل اول دست پیدا کرد. در آخرین دقایق نیمه اول، کالوم مک‌گرگور حساب کار را 1-1 برابر کرد. در نیمه دوم لوکا مودریچ ستاره میدان بود. او ابتدا در دقیقه 62، تیم ملی کشورش را پیش انداخت و در دقیقه 77 به ایوان پریشیچ پاس گل داد تا در نهایت، شاگردان زلاتکو دالیچ با نتیجه 3-1 برنده میدان شوند.

با این نتایج، انگلستان با هفت امتیاز در صدر، کرواسی با چهار امتیاز در رده دوم، جمهوری چک با چهار امتیاز در رده سوم و اسکاتلند با یک امتیاز در رده آخر قرار گرفت. 

انگلستان در مرحله حذفی با تیم دوم گروه F دیدار می‌کند. در گروه F در حال حاضر فرانسه با چهار امتیاز در صدر است و تیم‌های آلمان و پرتغال هر کدام با سه امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

خلاصه دیدار کرواسی - اسکاتلند

4416