اسماعیلی خطاب به کادر فنی استقلال؛ تا پول نگیرم بازی نمی‌کنم

اسماعیلی خطاب به کادر فنی استقلال؛ تا پول نگیرم بازی نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تکنیکی استقلال در اعتراض به مطالباتش از این باشگاه، حضور در تمرینات این تیم را تحریم کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی دوشنبه شب میزبان شهرخودرو خواهد بود که خبری از فرشید اسماعیلی در این بازی نخواهد بود.

با اینکه گفته می‌شد او به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال غایب بوده اما همانطور که احتمالا طی روزهای گذشته شنیده‌اید، اسماعیلی به خاطر عدم دریافت مطالباتش، از دست باشگاه ناراحت است و در واکنش به این ماجرا، در تمرینات تیمش شرکت نکرده است.

گفته می‌شود یکی از اعضای کادر فنی استقلال به دنبال راضی کردن فرشید و بازگرداندن او به تمرینات بوده اما اسماعیلی اعلام کرده تا زمانی که پولش را از باشگاه نگیرد، در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

دیدار معوقه هفته بیست و یکم دو تیم استقلال و شهرخودرو ساعت 19:45 دوشنبه برگزار می شود و استقلال 37 امتیازی و رده سومی، برای کم کردن فاصله‌اش با سپاهان و پرسپولیس – که 48 امتیاز دارند – به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی است.

اسماعیلی تنها غایب استقلال در این بازی نخواهد بود و سیداحمد موسوی، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته هم جلوی تیم مهدی رحمتی به میدان نخواهند رفت.

9697