از پرسپولیس تا تیم ملی؛ نوراللهی تاثیرگذارتر از همیشه (عکس)

از پرسپولیس تا تیم ملی؛ نوراللهی تاثیرگذارتر از همیشه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی تیم ملی ایران شب خوبی را در بازی برابر عراق پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، احمد نوراللهی در هر 4 بازی تیم ملی ایران در بحرین، یکی از مردان اصلی تیم ملی بود تا مشخص شود که دراگان اسکوچیچ اعتقاد خاصی به هافبک دفاعی تیمش دارد و سایر هافبکهای تیم ملی برای قرار گرفتن کنار او، باید با یکدیگر رقابت کنند.

احمد نوراللهی در بازی امشب مقابل عراق برنده جنگ‌های میانه میدان بود و در کارهای دفاعی هم به مدافعان تیمش کمک کرد و کار به جایی رسید که هافبک‌های عراق مجبور بودند چند نفری به جنگ این بازیکن بروند تا شاید بتوانند او را مهار کنند.

او این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و چند گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رسانده تا مشخص شود همانطور که در تیم ملی یک مهره بی‌جانشین محسوب می‌شود، در پرسپولیس هم یک مهره کلیدی است و یحیی گل‌محمدی هم مثل دراگان اسکوچیچ اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید با توجه به اینکه نوراللهی در تمام بازیهای تیم ملی در بحرین بازی کرده، یحیی در دیدار سوپرجام از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد به او استراحت دهد. البته به نظر نمی رسد که یحیی به او استراحت بدهد و نوراللهی پس از یک ریکاوری باید برای پرسپولیس در بازیهای حساس باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام به میدان برود.

9697