شوخی پیامکی فردیناند با فرگوسن پس از شکست اسکاتلند

شوخی پیامکی فردیناند با فرگوسن پس از شکست اسکاتلند

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند  با سر الکس فرگوسن مربی محبوب  اسطوره ای منچستریونایتد پس از شکست اسکاتلند مقابل جمهوری چک در اولین بازیشان در یورو 2020، شوخی کرد و با ارسال یک پیامک سعی کرد که وی را دست بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، اسکاتلندی ها در همپدن پارک در روز دوشنبه با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند که فردیناند خیلی سریع به سراغ مربی سابقش رفت و با او شوخی کرد. 

پاتریک شیک در هر دو نیمه گلزنی کرد تا چک در گلاسکو پیروزی درخشانی را کسب کند که گل دومش با یک شوت عالی از میانه زمین بود.بدین ترتیب اسکاتلند در پایان هفته اول در قعر  جدول گروه قرار گرفت.  فردیناند در کانال یوتیوب خود در این باره صحبت کرد:"قبل از بازی مدام داشتم به سر الکس فرگوسن پیام می دادم. ببینیم که ایا دوباره پیام من را جواب می دهد. می خواهم به او پیام بدهم:" حالت خوب است رئیس؟"

فرگی و فردیناند بین سالهای 2002 تا 2013 به مدت یازده سال در اولدترافورد با هم کار کردند و هنوز با همدیگر در تماس هستند. فردیناند در مورد تقابل روز جمعه میان اسکاتلند و انگلیس در ومبلی هم صحبت کرد:" فرگوسن فکر می کند که ما را شکست می دهند و جلوی انگلیس را می گیرند."

4125