دروازه‌بانی که دخیا را نیمکت‌نشین کرده بود، با یورو وداع کرد

دروازه‌بانی که دخیا را نیمکت‌نشین کرده بود، با یورو وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دین هندرسون در بهترین شرایط خود و در زمانی که توانسته بود فیکس شدن را از دخیا در منچستریونایتد برباید و برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس تلاش می کرد، دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، هندرسون مجبور شد با یورو وداع کند چرا که هر چند که مصدومیتش جدی به نظر نمی رسد اما توان ادامه حضور در مسابقات را ندارد. بدین ترتیب هندرسون جای خود را در لیست تیم ملی انگلیس به رمسدیل داد  که در لیست 33 نفره و اولیه ساوتگیت قرار داشت. هندرسون بدین ترتیب به منچستر برمی گردد تا به ریکاوری برای فصل بعد ادامه بدهد.

یوفا به تیم ها اجازه می دهد که به دلیل مسائل پزشکی در طول یورو دروازه بان های خود را تغییر بدهند. مسیر رمسدیل و هندرسون در این فصل کاملا متفاوت بوده است. در حقیقت هندرسون پس از پایان قرارداد قرضی با شفیلدیونایتد به منچستریونایتد برگشت و با عملکرد خوبش توانست دخیا را نیمکت نشین کند.رمسدیل که در تیم شفیلدیونایتد توپ می زند، با تیمش فصل خوبی نداشت و سقوط کرد اما با توجه به تجربه حضور در تیم زیر 21 سال انگلیس در نهایت در لیست قرار گرفت و اردوی تیم ساوتگیت در این روزها اضافه شد.

4125