عکس؛ ملاقات مدافع رئال مادرید با آشپز معروف ترکیه‌ای

عکس؛ ملاقات مدافع رئال مادرید با آشپز معروف ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان غایب در یورو یا کوپا آمریکا این روزها تعطیلات خود را سپری می کنند تا با بالاترین روحیه و انگیزه ممکن آماده فصل آینده شوند.

به گزارش فوتبالی، مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید هم شرایط خاصی دارد. در حقیقت مارسلو در سه فصل اخیر و بعد از جدایی رونالدو از رئال مادرید از نظر فنی دچار افت کیفیت شده است اما با این وجود ترجیح می دهد که تا سال پایانی قراردادش یعنی تا سال 2022 در رئال مادرید بماند. در حقیقت در دو سال اخیر فرلاند مندی مدافع فرانسوی جای او را در ترکیب قرار گرفته و حتی بازیکنان جوان نظیر رگیلون و میگل گوتیرز که در آکادمی رئال مادرید رشد کردند هم به او ترجیح داده شدند اما مارسلو و خانواده اش در مادرید خوشحال هستند و به همین خاطر است که این بازیکن ترجیح می دهد که سال آینده در مادرید باشد. 

مارسلو حالا تصویری از خودش در تعطیلات در شهر دبی منتشر کرده است که برای این که هم غذای خوشمزه ای خورده باشد و هم تفریحی کرده باشد، به همراه خانواده اش به رستوران بوراک اوزدمیر آشپز سرشناس ترکیه ای رفته است. بوراک در سالهای اخیر به واسطه ویدیوهایی که از غذا درست کردنش منتشر کرده، به شهرت رسیده و حالا یکی از شعبه های رستوران هایش را در دبی افتتاح کرده و میزبان مدافع برزیلی رئال مادرید بوده است.

4125