آمادگی کامل مارسلو، نقطه امیدواری رئال مادرید

آمادگی کامل مارسلو، نقطه امیدواری رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو پس از مصدومیت در بازی برابر سویا به آمادگی کامل بازگشته و این موضوع می تواند کمک موثری به پایان روند ناکامی رئال مادرید کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع برزیلی رئال مادرید، مارسلو، پس از شکست 3 - 0 برابر سویا در ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت توانست تیمش را همراهی کند. آن شکست آغاز چهار بازی بدون پیروزی رئال مادرید در همه رقابت ها بود و این تیم حتی نتوانست در طول این چند بازی دروازه حریفان خود را باز کند. اما مارسلو این هفته به تمرینات تیم بازگشت و خیلی زود می تواند با بازگشت خود به ترکیب تیم شرایط را برای خولن لوپتگی و تیمش بهتر کند. این بازیکن در گفتگو با آ اس گفت: " خوب هستم و تقریبا 100 درصد آماده شدم. به خوبی تمرین می کنم. این دومین روزی است که با توپ تمرین کردم اما از روند پیشرفتم راضی هستم. وقفه بازی های ملی برای من خوب بود تا برای حضور در بازی بعدی رئال مادرید کاملا آماده باشم. "

مارسلو به دلیل عدم آمادگی از حضور در اردوی تیم ملی برزیل نیز منع شد. او با شروع مجدد لالیگا می تواند برای رئال مادرید به میدان برود. این تیم باید 9 روز دیگر در خانه میزبان لوانته باشد. 

1070