عکس؛ لوکاکو و تقدیم کردن گلش به کریستین اریکسن

عکس؛ لوکاکو و تقدیم کردن گلش به کریستین اریکسن

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی بلژیک در بازی مقابل روسیه گلزنی کرد و با آمدن جلوی دوربین ها این گل را به کریستین اریکسن تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، در بازی بلژیک و روسیه، روملو لوکاکو گل اول بلژیک را وارد دروازه کرد و پس از آن برای خوشحالی پس از گل، به سمت دوربین رفت و در دوربین فریاد زد:" کریس دوستت دارم" او بدین ترتیب به اریکسن روحیه داد چرا که کریستین اریکسن هم‌باشگاهی او در اینتر بود و این دو با هم در این باشگاه توانستند قهرمان رقابت های سری آ شوند و جام را بالای سر ببرند.

به طور کلی اتفاقی که افتاد این بود که کریستین اریکسن در دقیقه 43 بازی مقابل فنلاند دچار حمله و ایست قلبی شده و بیهوش شد و پس از آن به بیرون از زمین منتقل شد و بازی لغو شد و با تاخیر برگزار شد و فنلاند بازی را برد.

این اتفاق به طور کلی به نظر می رسد که این روز های رقابت های یورو را تحت تاثیر قرار داده است و واکنش های زیادی را در پی داشته است. اریکسن در حال حاضر در بیمارستان بستری است و به شرایط نسبتا پایداری رسیده است اما باید دید که آیا او قادر خواهد بود به میادین بازگردد یا باید تصمیم دیگری بگیرد.

1470