اولین تصویر و پیام کریستین اریکسن پس از اتفاق تکان‌دهنده

اولین تصویر و پیام کریستین اریکسن پس از اتفاق تکان‌دهنده

پایگاه خبری فوتبالی - بدون تردید از حال رفتن کریستین اریکسن هافبک تیم ملی دانمارک در بازی تیم ملی کشورش و فنلاند شوکه کننده ترین اتفاق اولین هفته یورو 2020 بود.

به گزارش فوتبالی، اریکسن درون زمین فوتبال ناگهان از حال رفت و به گفته پزشک تیم ملی دانمارک دقایقی مرگ را به چشم دیده بود اما هر طور که بود توانست سلامتی خود را به دست بیاورد هر چند که هنوز مشخص نیست که آیا دوباره می تواند به میادین فوتبال برگردد یا نه اما به هر حال به نظر می رسد که حال عمومی اش خوب است و همین مسئله از هر چیزی مهم تر به نظر می رسد.

حالا اریکسن دو روز پس از این اتفاق ناخوشایند اولین تصویر را از خودش در بیمارستان منتشر کرده است. او در این تصویر لبخند می زند تا نشان بدهد که حالش خوب است. اریکسن در توصیف این تصویر نوشته است:"سلام به همگی، از پیام ها و حمایت های بی نظیر و زیبای شمال از سراسر دنیا تشکر می کنم. این پیام ها برای من و خانواده ام مفهوم بزرگی دارند. حالم خوب است و تحت مراقبت هستم. هنوز باید چند آزمایش دیگر در بیمارستان بدهم اما حس خوبی دارم. حالا در بازیهای بعدی بچه های تیم ملی دانمارک را تشویق خواهم کرد. همه برای دانمارک بازی می کنیم، با آرزوی بهترین ها، کریستین."

4125