عنایتی: انتظار نداریم داوران کار عجیبی کنند/ هوادار همین حالا هم قهرمان است

عنایتی: انتظار نداریم داوران کار عجیبی کنند/ هوادار همین حالا هم قهرمان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و مالک باشگاه هوادار معتقد است این تیم قهرمان واقعی لیگ دسته اول فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی درباره شرایط دیدار هوادار تهران با خیبر خرم‌آباد، در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: دیدار فوق‌العاده سختی با خیبر داریم. این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و امکانات، شرایط مالی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تلاش می‌کنیم تمام توان خود را به کار ببریم تا صدرنشین بمانیم و شرایط ویژه‌ای داریم. چند بازیکن ما مصدوم هستند که امیدوارم روز بازی به ما اضافه شوند و چند مصدوم ما به دیدار با خیبر نمی‌رسند.
وی با انتقاد از اشتباهات داوری علیه شاگردانش بیان کرد: در این فصل هوادار خیلی از داوری ضرر کرده است. اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما از داوران توقع بیش از اندازه نداریم و نمی‌خواهیم آنها کار عجیبی کنند. می‌خواهیم دقت داوران بالا برود و شرایط حساسی داریم. هشت یا 9 تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند و یک سوت اشتباه می‌تواند حق یک تیم را ضایع کند.

سرمربی هوادار با اشاره به داوری دیدار با استقلال خوزستان تصریح کرد: این بازی داور باتجربه‌ای داشت. من کنار زمین نبودم، اما خیالم راحت بود. با این حال کارشناسان داوری گفتند پنالتی حریف درست نبود و داور می‌توانست به بازیکن ما کارت زرد نشان ندهد. خیبر در جمع مدعیان است و می‌تواند بازی سنگینی باشد. حالا که لیگ برتر تعطیل است، باید از داوران باتجربه استفاده کنند که بتواند شرایط بازی را مدیریت کند و حق تیمی ضایع نشود تا شکی به وجود نیاید.

عنایتی با بیان اینکه پنالتی استقلال خوزستان باعث آشفتگی در تیم هوادار شد، گفت: هوادار تا آن دقیقه، بازی را کنترل کرد و آن را به سود خود پیش برد، اما از فصل گذشته تاکنون ندیده بودم تیم ما اینقدر عصبانی شود و به سمت داوران بروند. آن حرکت برازنده داور نبود و او باید بیشتر خودش را کنترل می‌کرد. ساختار تیم ما به هم خورد و گل مساوی را روی یک اشتباه دریافت کرد. پس از آن می‌خواستیم شکست نخوریم و امیدوارم این اشتباهات در آینده رخ ندهد.

وی در ادامه گفت: مام تلاش خود را می‌کنیم با تمام مشکلاتی که در 9 ماه گذشته متحمل شدیم، به لیگ برتر صعود کنیم و حق بچه‌ها ضایع نشود. اعضای تیم با جان و دل کار می‌کنند و از نظر من هوادار، همین الان هم قهرمان است.

6641