عنایتی: تیم‌های ویسی فوتبال بازی می‌کنند/ برخی‌ها را می‌بخشیم

عنایتی: تیم‌های ویسی فوتبال بازی می‌کنند/ برخی‌ها را می‌بخشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران می‌گوید بازیکن‌هایش دل بزرگی دارند و به بلوغ فکری رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به شناختی که از عبدالله ویسی داشتم و خودم با او کار کرده‌ام و همچنین مربی‌ام بوده می‌دانستیم شیوه و سبک خیبر به چه شکلی است و در یک هفته اخیر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که خیلی بازی سختی در خرم‌آباد داریم و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم هم شد، چون تیم‌های ویسی فوتبال بازی می‌کنند. 

عنایتی با بیان اینکه افتخار می‌کنم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که بازیکن‌هایش دل بزرگی دارند و به بلوغ فکری رسیده‌اند، افزود: با اینکه برخی‌ها در حال شیطنت بوده و به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ما هستند ولی ما دل بزرگی داریم و آنان را می‌بخشیم و برای رسیدن به اهداف‌مان بدون توجه به این مسائل تلاش می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، تصریح کرد: هنوز هم در شوک هستیم و به هر حال اتفاق تلخ و دردناکی بود. هر وقت با مهرداد بودیم از غم و غصه خبری نبود و کاملاً آدم شوخ‌طبعی بود. 

وی با اشاره به اقدامات تحسین‌برانگیز باشگاه خیبر در گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند، افزود: اجرای طرح موزاییکی با نام میناوند در سکوهای ورزشگاه تختی خرم‌آباد کار ارزشمندی بود.

4774