عنایتی: جای فجرسپاسی در لیگ برتر خالی است

عنایتی: جای فجرسپاسی در لیگ برتر خالی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران از کسب نتیجه تساوی برابر فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ یک رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی بعد از تساوی یک بر یک برابر فجرسپاسی شیراز گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای پیروزی داشتند، اما این تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد و فقط برای رقبایمان خوب بود.

او ادامه داد: به تیم خوب فجر تبریک می‌گویم که بازی منسجمی انجام دادند. به نظرم جای این تیم پُرطرفدار در لیگ برتر خالی است و یک همت بالا لازم است تا این تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

سرمربی هوادار در مورد شرایط این تیم گفت: بعد از دو شکست امروز بد بازی نکردیم. ما در دو مسابقه با گل ریحان و شاهین موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و باید از شوک این دو بازی خارج می‌شدیم. برای دو بازی باقی مانده تا پایان نیم‌فصل آماده می‌شویم چون هر دو بازی برای ما خیلی مهم است و هم شهرداری آستارا و هم مس کرمان جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی دارند. امیدوارم با کسب نتایج خوب در این ۲ بازی جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

عنایتی در خصوص شرایط داوری و کیفیت زمین ابراز کرد: زمین که واقعا تعریفی نداشت، هم سفت بود و هم ناهموار و امیدوارم مسؤولان ورزشگاه به این موضوع رسیدگی کنند. داوری هم خیلی خوب بود و هیچ مشکلی نداشت؛ من در کل عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم.

4774