ادامه دلخوری رادوشوویچ از پرسپولیس

ادامه دلخوری رادوشوویچ از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- بوژیدار رادوشوویچ که از بدقولی مدیران پرسپولیس حسابی ناراحت شده همچنان در کرواسی حضور دارد و فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس 10 درصد کمتر از دیگر بازیکنان این تیم دریافتی داشته و این جدا از پاداشی است که از پرسپولیس طلب دارد.

رادو که با دلخوری تهران را ترک کرد، به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به تهران و دریافت مطالباتش چراغ سبز نشان نداده است. 

او که امکان فسخ یک طرفه و شکایت از پرسپولیس و صدور حکمی نظیر بودیمیر را دارد، فعلا تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته و به ایران‌ورزشی گفته است: دوست دارم به پرسپولیس برگردم اما باشگاه باید پولم را بدهد چون من بازیکن حرفه‌ای هستم و قرارداد حرفه‌ای با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده‌ام به همین دلیل هر دو طرف باید به مفاد قرارداد پایبند باشند.

او در بخش دیگری از این مصاحبه، دریافت مطالباتش از پرسپولیس را تکذیب کرده است: به هیچ وجه پولی دریافت نکرده‌ام و واریز 118 هزار دلار طلب فصل قبلم و بقیه موارد مالی‌ام به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ پولی از فصل قبل و باقی مطالباتم به دست من نرسیده است.

رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی پرسپولیس است و این باشگاه درباره تفاوت دریافتی او با دیگر بازیکنان، مشکل تامین ارز را مطرح کرده و می‌گوید که بانک مرکزی با تاخیر به آنها ارز پرداخت می کند.

رادو که این روزها در کرواسی تمرینات خود را به صورت اختصاصی پیگیری می کند و در کنار خانواده اش حضور دارد در آخرین نامه خود پرسپولیس را تهدید کرده که اگر باقیمانده مبلغ قراردادش در این فصل (۱۰۰ هزار یورو) و طلب ۱۸ هزار یورویی از فصل را پرداخت نکنند، قراردادش را یک طرفه فسخ خواهد کرد.

سال گذشته محمدحسن انصاری‌فرد قراردادی سه ساله با بوژیدار رادوشویچ بست. طبق این قرارداد، اگر پرسپولیس خواستار جدایی رادو باشد، گلر کروات می‌تواند باقی مانده دستمزدش در سالیان آتی را هم طلب کند.

7655