بوژيدار رادوشوويچ: مشكلی نيست، سوء تفاهمی بود كه برطرف شد

بوژيدار رادوشوويچ: مشكلی نيست، سوء تفاهمی بود كه برطرف شد

وب سايت رسمی فوتبالی- بوژيدار رادوشوويچ دروازه بان كروات سرخ ها گفت: سوء تفاهمی بود كه حل شد. ديگر به آن موضوع فكر نمی كنم و تمام تمركزم را روی اين موضوع گذاشته ام كه با پرسپوليس فصل خوبی را آغاز كنم.

به گزارش فوتبالی، بوژيدار رادوشوويچ دروازه بان سرخ ها كه دوشنبه شب اعلام شد قرار است نامش از ليست پرسپوليس خارج شود در گفتگو با فوتبالی با اشاره به اين موضوع گفت: اتفاق خاصی نبود. يك سوء تفاهم به وجود آمده بود كه خوشبختانه خيلی زود رفع شد. 

رادوشوويچ در ادامه گفت: گويا يك موضوع را به اشتباه به كالدرون منتقل كرده بودند و به سرمربی جديد پرسپوليس گفته بودند هر تيم در ليگ ايران تنها می تواند 2 بازيكن خارجی داشته باشد و همين مساله باعث ايجاد سوتفاهم شده بود. 

اين دروازه بان پرسپوليس در خصوص شرايطش اظهار داشت: من 2 فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و ميل دارم در اين تيم بمانم و خواهم ماند. مشكلی بين من و باشگاه و سرمربی وجود ندارد و همه چيز مرتب است.

دروازه بان كروات سرخ ها كه در آستانه پرواز پرسپوليس به تركيه برای آغاز اردوی تداركاتی اين تيم با خبرنگار فوتبالی صحبت می كرد در پايان گفت: تمام تمركزم را روی شروع يك فصل خوب با پرسپوليس گذاشته ام. ما در اين مدت تمرينات خوبی را برگزار كرده ايم و در اردوی تركيه ادامه اين برنامه ها را پيگيری می كنيم و اميدوار هستيم كه بتوانيم اين فصل را با 3 تورنمنتی كه پيش روی داريم با قدرت آغاز كنيم.

7655