عبدی: یادمان باشد هنوز صعود تیم ملی فوتبال قطعی نشده است

عبدی: یادمان باشد هنوز صعود تیم ملی فوتبال قطعی نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: عملکرد بازیکنان مقابل بحرین تحسین برانگیز بود اما یادمان نرود که هنوز صعودمان قطعی نشده و دو بازی کامل دیگر باقی مانده که باید در آنها نیز به برتری برسیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین عبدی با اشاره به برتری ۳ بر صفر تیم ملی برابر بحرین در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ قطر اظهار داشت: بازیکنان واقعاً در این دیدار عالی بودند و توانستند با بهترین نتیجه یکی از رقبای جدی را از پیش رو بردارند و به همه آنها خسته نباشید میگویم.

وی افزود: در نیمه اول بحرین سعی می‌کرد که بازی را کنترل کند و به همین خاطر کمی بازی پایاپای دنبال شد اما در نیمه دوم به صورت مطلق تیم برتر میدان بودیم و حتی می‌توانستیم با تعداد گل بیشتر بحرین را شکست دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی که باعث برتری قاطع ما در این مسابقه شد هماهنگی خوب بازیکنان به ویژه در خط حمله بود. آنها حرکات ترکیبی دو و سه نفره خوبی انجام دادند و به خوبی توانستند دفاع بحرین را بشکنند.

عبدی تصریح کرد: هماهنگی خوب سردار آزمون و مهدی طارمی یکی از دلایل اصلی برتری ما بود. از طرفی زمانی هم که سامان قدوس به زمین آمد توانست نیروی مضاعفی را به خط هجومی تیم ملی تزریق کند و عملکرد این بازیکن هم خوب و تاثیرگذار بود.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: به نظر من بازی با بحرین تمام شد و از الان تنها باید به مسابقات بعدی فکر کنیم. با برتری برابر بحرین صعود من قطعی نشده و باید همین روند خوب را حفظ کرده تا دو دیدار باقیمانده برابر کامبوج و عراق را با بهترین نتایج پشت سر بگذاریم.

عبدی در پاسخ به این پرسش که بحرین رقیب جدی‌تری برای ما بود یا عراق، تصریح کرد: بحرین از جهت میزبانی و اینکه آنها بازی روحی و روانی را خوب بلد هستند می‌توانست بیشتر تیم ملی را دچار مشکل کند. عراق هم تیم خوبی است و باید از الان خود را برای دیدار سخت مقابل عراق آماده کنیم.

وی در مورد شانس صعود ایران تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما می‌توانم بگویم که ما شانس اول صعود هستیم. در دور رفت مسابقات اتفاقاتی رخ داد که منجر شد تا به تیم‌هایی مانند عراق و بحرین ببازیم که آن شکست ها از دید من فاجعه بود اما باز هم خدا را شکر که فرصت جبران داریم و آماده‌ایم تا به دور بعد بازی‌ها راه پیدا کنیم.

7474