اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی بحرین/ حریف ایران با اوکراین و مالزی دیدار می‌‎کند

اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی بحرین/ حریف ایران با اوکراین و مالزی دیدار می‌‎کند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال بحرین پیش از آغاز ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروه سوم دو مسابقه تدارکاتی برگزار می‎‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، هلیو سوزا سرمربی پرتغالی بحرین اسامی 23 بازیکن این تیم را جهت حضور در اردوی آماده‌سازی و انجام دو بازی تدارکاتی برابر اوکراین و مالزی اعلام کرد.

بر این اساس اردوی حریف تیم ملی ایران از 15 تا 28 ماه می 25 اردیبهشت تا 7 خرداد برگزار خواهد شد.

ابراهیم لطف الله (الخالدیه)، عباس العصفور (الشباب)، سید ضیا سعید (النصر کویت)، محمد الرمیحی وعبد الله الهزاع (الرفاع الشرقی)، محمد مرهون ( المالکیه)، أحمد نبیل، مهدی عبدالجبار و محمد عادل(المنامه)، جاسم خلیف (البدیع)، احمد عبدالله، علی حرم، علی مدن، حمد شمسان، سید هاشم عیسى، هزاع علی، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون، سید رضا عیسى، سیدمهدی باقر و سیدشبر علوی (الرفاع). نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی بحرین در این مرحله دعوت شدند.

نام بازیکنان دو باشگاه الحد و المحرق در این فهرست دیده نمی‌شود که پس از انجام بازی‌های این دو تیم در AFC کاپ به میزبانی اردن برگزار می‌شود در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شوند.

تیم ملی بحرین در این اردو روز 23 ماه می (دوم خرداد) در شهر کیف برابر اوکراین قرار می‌گیرد و روز 28 ماه می (هفتم خرداد) در دومین بازی و در شهر منامه به مصاف مالزی خواهد رفت و بعد از این اردو در نخستین بازی رسمی خودش روز 13 خرداد به مصاف کامبوج می‌رود.

بحرین با 9 امتیاز دومین تیم دوم گروه C بازی‌هاست و به نوعی رقیب اصلی ایران برای صعود از این گروه محسوب می‌شود.

7474