درخشان: تیم ملی فوتبال ایران شانس اول صعود است

درخشان: تیم ملی فوتبال ایران شانس اول صعود است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ما و فوتبال ما نسبت به تیم‌هایی مانند بحرین و عراق سرتر و این تیم مشکلی برای صعود به دور بعد مقدماتی جام جهانی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حمید درخشان» در خصوص بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه اظهار داشت: به نظر من تیم ملی شرایط بدی ندارد. بازیکن‌های خوبی به اردو دعوت شدند و این بازیکنان بهترین بازیکنانی هستند که می‌توانستند در مقطع فعلی به تیم ملی دعوت شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با سوریه می‌تواند محک جدی برای تیم ملی کشورمان باشد؟ عنوان کرد: بازی تدارکاتی مثل بازی رسمی نمی‌شود اما هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم هماهنگ‌تر می‌شویم. باید از همین بازی با سوریه هم کمال استفاده را ببریم تا به نقاط ضعف و عضو تیم ملی دست پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره برگزاری ادامه مسابقات مرحله اول انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز در کشور بحرین گفت: این خیلی بد است، اما شرایطی است که ما باید با آن روبرو شویم و نمی شود کاری انجام داد.

درخشان در پاسخ به این سوال که تیم ملی شانسی برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی دارد یا خیر؟ تاکید کرد: قطعاً برای صعود شانس اول هستیم. تیم ما نسبت به بحرین و عراق تیم بهتری است و بازیکنان بهتری هم داریم. ما اصلاً نباید توانایی‌های تیم ملی و بازیکنانمان را زیر سوال ببریم. تیم ملی ما و فوتبال ما نسبت به تیم‌هایی مانند بحرین و عراق سرتر است.

وی ادامه داد: من شک ندارم که به دور بعد صعود می‌کنیم. ما همیشه روزهای سخت را با موفقیت گذراندیم. تیم‌هایی مانند بحرین و عراق در اندازه ما نیستند. در حالت عادی تیمی مثل بحرین دو گل از ما عقب است اما همیشه در بازی با ایران شرایطی را فراهم می کنند تا از نظر حاشیه و عصبی تیم‌ ما را به هم بریزند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برگ برنده ما در بازی های مقابل بحرین و عراق بازیکنان مان هستند که از نظر فنی و فردی نسبت به حریف برتری دارند. ما همانطور که در استرالیا مقابل این تیم و در خانه آن تیم به جام جهانی صعود کردیم در بحرین هم می‌توانیم کار را انجام بدهیم. وظیفه همه ما این است که تیم ملی را تا آن بازی‌ها از نظر روحی در شرایط خوبی نگه داریم تا بچه ها با روحیه جنگندگی به زمین بروند.

7474