گواردیولا پس از خرید آگوئرو به کومان چه گفت؟

گواردیولا پس از خرید آگوئرو به کومان چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی – گواردیولا با تمجید از آگوئرو، جذب او برای بارسلونا را امری بسیار مهم و خریدی خوب برای آبی و اناری ها دانست.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو، یکی از بازیکنان افسانه‌ای تیم سیتی از این تیم در نهایت پس از یک دهه افتخار آفرینی جدا شد و از فصل بعد پیراهن بارسلونا بر تن خواهد کرد. این انتقال البته چندان هم کم حاشیه نبوده است.

چندی پیش در رسانه‌ها صحبت‌های دل کاستیلو، پدر سرخیو منتشر شده بود که در ان یک اداعای عجیب وجود داشت. پدر آگوئرو اعلام کرده بود اصلا سرخیو را نمی‌خواسته و اشک‌های پپ دروغ بوده. اتفاقی که حالا با واکنش پپ مواجه شده. گواردیولا گفته بارسلونا خریدی عالی انجام داده و خودش هم این مسئله را به کومان گوشزد کرده است.

پپ در گفت و گو با یک رسانه محلی در مایورکا گفته: کومان یک خرید بی‌نظیر را با جذب آگوئرو انجام داد. او یک گلزن قهار است و یک انسان خوب. او یک جواهر است و باهوش. همان طور که به رونالد گفتم، آن‌ها خرید بسیار بزرگی داشتند.

آگوئرو که پیشتر در اتلتیکو مادرید حضور داشته، سابقه بازی در لالیگا را دارد و البته در کنار مسی هم در تیم ملی آرژانتین بازی کرده. تمام این مسائل خبر از احتمالی موفق می‌دهد اما باید دید این انتقال درون زمین چمن هم موفق است یا خیر.

1101